Sådan returnerer du varer, købt hos veloconcept

Du bedes benytte RMA-formularen. 

Denne findes, ved at du logger ind på din konto, finder den aktuelle ordre og klikker på RMA-linjen. 

Vi beder vi om at du oplyser årsag til returnering af varen samt hvad problemet er. 

En grundig beskrivelse omkring årsag til returnering, vil lette vores arbejde med vurdering af sagen. 

Varer skal returneres i original emballage.

Er du i tvivl om hvordan du gør, kan du altid kontakte kundeservice på følgende

e-mail: kundeservice@veloconcept.dk
 

Udgifter ved returnering

Ved returnering af varen betaler kunden for omkostninger for fragt til vores returadresse. Når varen sendes retur til kunden betales der ikke fragt omkostninger.

Husk at få en kvittering for afsendelsen, dette medfører vi kan kreditere dine fragtomkostninger.

Pakker er sendes retur til veloconcept pr. efterkrav modtages ikke.

 

Er der fejl på afsendte varer fra veloconcept

Hvis varen er forkert eller beskadiget ved modtagelsen, refunderer vi omkostninger for fragt begge veje.